2012. január 1., vasárnap

B.Ú.É.K.

Bár gyanítom nem olvas senki azért boldog új évet!
Nem újévi fogadalom, hanem augusztusi, hogy karácsonyig 85kg-ra lefogyni (ez teljesítve) és utána havonta -2kg.Ha sikerül az még -24kg 2012 karácsonyig. Akkor már elégedett leszek.
Illetve a futás amivel szintén szépen haladok azt hiszem.
Bár ezek a kényszerpihenők nem kellenének, de én is öregszem és őszintén eddig nem sokat tettem az egészségemért így nem csoda, ha néha "elromlik valami". 
Amúgy csodálom, hogy még nem adtam fel! Sőt! Még mindig érzem a kihívást, hogy meg akarom csinálni. Remélem ez kitart addig amíg teljesen részévé válik a mindennapoknak és utána már nem lesz kérdés, hogy induljak vagy ne? Mert bevallom most van amikor nincs kedvem elindulni. Ha sikerül akkor már jó és marha büszke vagyok magamra hazafelé :)
Tehát jöhet a 2012-es év és HAJRÁ!!!!

1 megjegyzés:

  1. Én olvaslak csak csendben vagyok, mert én csak a fotelból olvasgatom a szenvedéseidet pedig rámférne egy kis futás. Olyan hideg van ilyenkor nem szeretek futni.Még az edzőteremig is lusta vagyok elmenni!

    VálaszTörlés