2012. január 26., csütörtök

30 p/7

Just Completed 30 Min Run of Ease into 5K. Ran 4.27km.
Nem akar sikerülni az 5km :( Azért nagyon nem csüggedek, mert legalább 4 felett van :) Elég óvatosan futottam, mert csúszott a járda sok helyen. És szállingózott a hó is.
Tegnap sikerült venni egy jobb sportmelltartót. Ma ebben futottam és tényleg jó.Ma ráadásul 2 nadrágot húztam, mert eléggé fúj a szél.
Amúgy 2 napja elfeküdtem a bal vállam és minden mozdulatra fáj valamint a jobb térdem is napok óta fáj, de nem úgy, mint a nyáron hanema térdkalácsom alatt. Ha ülök vagy tekerem a biciklit akkor fáj. Ki kell nyújtanom amíg kattan és aztán jó egy ideig. Érdekes futás közben egyáltalán nem éreztem , hogy gond lenne vele. Futás közben a bal vádlim éreztem, de ezt már hétfőn is. Akkor simán elmúlt délutánra.

1 megjegyzés:

  1. Ha nem adod fel sikerülni fog. Gondolj arra a nyáron még ennyit sem tudtál futni! Szerintem ügyes vagy és irigykedek a kitartásod miatt.

    VálaszTörlés